sa zicem


Iti dai seama ce ciudat e sa iti vezi catelul ca doarme la ora 00:47 a.m. ? Te mai gandesti si c e stresanta a fost ziua ce a trecut.. Iti mai vine si sa te razi in cap :)).. Oarecum..
Azi-noapte ma plimbam prin camera disperata dupa o tigara :)).. Incepusem sa imi intreb cainele daca nu cumva are el.. iar el dadea semn de tacere.. si tacerea e un raspuns :).
M-am uitat putin in oglinda si ma gandeam daca sa imi prind paru cand dorm sau sa il las desprins. Eram total debusolata. Nu neaparat din cauza parului.. Ma gandeam daca sa dorm pe jos sau pe canapea. Ma gandeam daca sa mai stau pe mess sau sa ma uit la un film pe tv .. Dar stii ce am facut ?:)) Mi-am prins parul , mam pus de leam zis la toti "noapte buna" pe mess.. si am inchis pc-ul. M-am pus jos in fata comodei si m-am apucat sa scot toate hainele din sertare si le-am pus la loc.. nu cred ca a durat mai mult de jumatate de ora.
Sincer.. m-am pus in pat si mi-am deschis TV-ul. Si ia ghici .. Nimic bund e vazut. Am inchis si televizorul si miam aprins veioza ca sa citesc o carte. "Sunt copilul amantei " de A.M. Homes . Va recomand cartea. e prea faina :P....

Un comentariu:

Daca nu aveţi cont Blogger, introduceţi comentariul , apoi selectaţi "Nume/Adresă URL" din lista "Comentaţi ca :", completati cu numele dumneavoastra si o adresa URL (ex.: http://www.nume.com/), apoi click pe butonul "Postaţi un comentariu".