Teroare

2 saptamani in perfuzii . 2 saptamani numai la pat. Ce viata e asta ?
Da. prima saptamana a fost cu un motiv anume :)) (anonim), dar a 2-a a fost prea tare . Infectie la gat :)) naiba stie. Doctorul tot ma intreba daca fumez iarba (motiv de iritare a amigdalelor)
Doc: Fumezi ? Bei ?
Eu: Da si da
Doc: Da iarba ?
Eu : Nu :))
Hai, ma . Imagineaza-ti. sa vina doctorul in fiecare dimineata in jurul orei 9 sa te intrebe daca mam lasat de fumat si incepe sa imi zica de plantele etnobotanice : Chestia e ca eu nu stiam ca glumeste si ma panicam, gen ca le zice alor mei :)) Poate m-a gasit la analize. Mi-au luat de 3 ori analize, ce naiba :))
Culmea , de ce am inceput postarea asta.. sa va zic ca acum aproximativ 2 ani am inceput sa citesc o carte "Sunt copilul amantei" de A.M.Homes.. si tot timpu cand imi venea chef de ea trebuia sa o iau de la capat pt ca nu mai tineam minte despre ce era vorba:)) Si am terminato intro noapte la ora 12 noaptea, inainte sa vina sa imi faca prostie de penicilina in vena :)) Deci a trebuit sa ajung in spital ca sa pot sa termin si eu o carte de citit :))
Deci, lume, aveti grija de sanatatea voastra! Ca numai dureri de cap da. Serios

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca nu aveţi cont Blogger, introduceţi comentariul , apoi selectaţi "Nume/Adresă URL" din lista "Comentaţi ca :", completati cu numele dumneavoastra si o adresa URL (ex.: http://www.nume.com/), apoi click pe butonul "Postaţi un comentariu".